Vážení účastníci pondělního setkání s tvůrci Smíchov City v CAMPu,
srdečně Vám děkujeme za aktivní účast. Velice si vážíme Vašeho zájmu o projekt Smíchov City. Děkujeme Vám za zanechání Vašich preferencí na participačních panelech a za další inspirativní komentáře, které vzešly z následných diskuzí.
Bohatá účast návštěvníků pondělního setkání je pro nás závazkem pro další práce na tomto ojedinělém projektu, tvorbě nové moderní čtvrti plné zeleně. Budeme se na Vás těšit u příštích společných setkání.
VIDEO
Fotogalerie:
Vizualizace:
ProEXR File Description
=Attributes=
cameraAperture (float): 35
cameraFNumber (float): 8
cameraFarClip (float): 1e+030
cameraFarRange (float): 1000
cameraFocalLength (float): 43
cameraFov (float): 44.2867
cameraNearClip (float): 0
cameraNearRange (float): 0
cameraProjection (int): 0
cameraTargetDistance (float): 47423.1
cameraTransform (m44f): [{-0.760699, 0.527805, 0.377834, -32972.9}, {0.649105, 0.618545, 0.442792, -92597.3}, {0, 0.582085, -0.813128, 31758.9}, {0, 0, 0, 1}]
channels (chlist)
compression (compression): Zip
dataWindow (box2i): [0, 0, 4594, 6499]
displayWindow (box2i): [0, 0, 4594, 6499]
lineOrder (lineOrder): Increasing Y
name (string): “”
pixelAspectRatio (float): 1
screenWindowCenter (v2f): [0, 0]
screenWindowWidth (float): 1
type (string): “scanlineimage”
vrayInfo/camera (string): “VRayCam001”
vrayInfo/computername (string): “a00”
vrayInfo/cpu (string): “AMD/Model:1”
vrayInfo/date (string): “5/14/2018”
vrayInfo/filename (string): “nadhleddddd.max”
vrayInfo/frame (string): “00000”
vrayInfo/h (string): “0”
vrayInfo/mhz (string): “0MHz”
vrayInfo/numPasses (string): “0”
vrayInfo/numSubdivs (string): “0.00”
vrayInfo/os (string): “Win10”
vrayInfo/primitives (string): “0”
vrayInfo/ram (string): “130960MB”
vrayInfo/rendertime (string): ” 0h 0m 0.0s”
vrayInfo/time (string): “3:48:38 PM”
vrayInfo/vmem (string): “134217728MB”
vrayInfo/vraycore (string): “3.25.01”
vrayInfo/vrayversion (string): “Internal V-Ray version Adv 3.40.01”
vrayInfo/w (string): “0”
=Channels=
A (half)
B (half)
G (half)
GlareMask (half)
LensEffectsSource.B (half)
LensEffectsSource.G (half)
LensEffectsSource.R (half)
R (half)
VRayBumpNormals.X (half)
VRayBumpNormals.Y (half)
VRayBumpNormals.Z (half)
VRayDenoiser.B (half)
VRayDenoiser.G (half)
VRayDenoiser.R (half)
VRayLighting.B (half)
VRayLighting.G (half)
VRayLighting.R (half)
VRayReflection.B (half)
VRayReflection.G (half)
VRayReflection.R (half)
VRayRefraction.B (half)
VRayRefraction.G (half)
VRayRefraction.R (half)
VRayWireColo
ProEXR File Description
=Attributes=
cameraAperture (float): 35
cameraFNumber (float): 8
cameraFarClip (float): 1e+030
cameraFarRange (float): 1000
cameraFocalLength (float): 20
cameraFov (float): 82.3654
cameraNearClip (float): 0
cameraNearRange (float): 0
cameraProjection (int): 0
cameraTargetDistance (float): 17762.3
cameraTransform (m44f): [{-0.865031, 0.447688, -0.226486, -59169.4}, {0.501718, 0.771877, -0.390494, -123764}, {0, -0.451422, -0.892311, 2240}, {0, 0, 0, 1}]
channels (chlist)
compression (compression): Zip
dataWindow (box2i): [0, 0, 3999, 2999]
displayWindow (box2i): [0, 0, 3999, 2999]
lineOrder (lineOrder): Increasing Y
name (string): “”
pixelAspectRatio (float): 1
screenWindowCenter (v2f): [0, 0]
screenWindowWidth (float): 1
type (string): “scanlineimage”
vrayInfo/camera (string): “VRayCam003_fin”
vrayInfo/computername (string): “a00”
vrayInfo/cpu (string): “AMD/Model:1”
vrayInfo/date (string): “4/20/2019”
vrayInfo/filename (string): “hnilicka sporitelna018888.max”
vrayInfo/frame (string): “00000”
vrayInfo/h (string): “0”
vrayInfo/mhz (string): “0MHz”
vrayInfo/numPasses (string): “0”
vrayInfo/numSubdivs (string): “0.00”
vrayInfo/os (string): “Win10”
vrayInfo/primitives (string): “0”
vrayInfo/ram (string): “130960MB”
vrayInfo/rendertime (string): ” 0h 0m 0.0s”
vrayInfo/time (string): “5:23:47 AM”
vrayInfo/vmem (string): “134217728MB”
vrayInfo/vraycore (string): “3.25.01”
vrayInfo/vrayversion (string): “Internal V-Ray version Adv 3.40.01”
vrayInfo/w (string): “0”
=Channels=
A (half)
B (half)
G (half)
GlareMask (half)
LensEffectsSource.B (half)
LensEffectsSource.G (half)
LensEffectsSource.R (half)
R (half)
VRayBumpNormals.X (half)
VRayBumpNormals.Y (half)
VRayBumpNormals.Z (half)
VRayDenoiser.B (half)
VRayDenoiser.G (half)
VRayDenoiser.R (half)
VRayLighting.B (half)
VRayLighting.G (half)
VRayLighting.R (half)
VRayReflection.B (half)
VRayReflection.G (half)
VRayReflection.R (half)
VRayRefraction.B (half)
VRayRefraction.G (half)
VRayRefraction.R (h